Först var det lugnt! Sen int.

Jaha då var det kväll... dags att dra igång det gamla tryckeriet...

 

Måndag var det här! Dagen började med att jag stack iväg till stan för där var det minsann visning på en lägenhet. Den såg väl inte så trevlig ut men tanten som höll i visningen försäkrade oss om att det skulle städas klart och tapetseras i vissa rum o.s.v Kan nog bli något när den väl är klar?

 

När jag lix var i närheten så drog jag förbi Micke en sväng. Han hade stigit upp extra tidigt för att se på OS-hockeyn i morse visste jag så jag tänkte det att: Jag kanske kan störa hans eventuella extra-sömn han tänkt få innan jobbet. Vilket jag gjorde med framgång! Men det straffade sig i slutändan för jag blev tvungen att skjutsa honom till jobbet.

 

På eftermiddagen har jag inte sysslat med mycket, lagat mat, suttit vid datorn, skummat igenom lite lediga jobb... det vanliga. På tal om lediga jobb så har jag då inte hört något ifrån Metso än men enligt rykten så händer det mer och mer där nu. Den som lever får té! - Kinesiskt ordspråk

 

Imorn då? Kanske Carro kommer hit, det får vi se om! Hon va sugen på att följa med på visningen vi hade fått på onsdagen, men lät lite tveksam senast vi hördes. Möjligt att hon har någon läxa eller liknande å då är det ju inte mycket att göra åt! Jag kan ju alltid ta bilder å skicka sen över mail.

 

Slutligen skulle jag vilja ge personalen på Ica i kåge en traditionell guldstjärna! Var dit en sväng efter jag skjutsat Micke till jobbet idag för att handla vesäntligheter. Visade sig då att även jag kan fela då jag hade 1 krona för lite när jag väl stod där i kassan. Utan att tveka 1 sekund så ler kassörskan då mot mig å säger att det är inga problem å ger mig 1 extra krona. Även om det säkert händer någon gång då och då och dom skulle gjort så i dom flesta affärerna så kändes det som ändå fint. Varför finns det inte fler människor som dom kan man tycka? Även om jag själv känner att jag är ganska lyckligt lottad i det avseendet! Omgiven av vänliga själar och bra människor är man! Tack allihopa förresten!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Har haft tråkigt, så tog mig an en utmaning.



Och nu utmanar jag dig! =)

2010-02-23 @ 22:33:56
URL: http://codezero.blogg.se/
Postat av: Gabbe

Ha ha hur kan du inte märkt de, ja ha ju skrivit här och lämnat min blogg ;) Nee ja försöker gå ner lite i vikt men de går saaakta. Har ju sluta käka allt i godisväg samt mera sallad iställe för pasta. :) Käkat inte kakor heller å dricker ingen läsk :D

2010-02-23 @ 22:46:39
URL: http://gabbesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0