Nordmaling extravaganza..

I tisdags så landade jag i Nordmaling. Där har jag blivit kvar och kommer att bli kvar till måndag nästa vecka troligast. I helgen väntar simtävling för hennes del och jag kommer följa med och titta och hejja. Så mycket är väl bestämt! Sen vad vi hittar på utöver det återstår att se!

Så vad har hänt? I tisdags när jag kom fram till Umeå så gick jag, Carro och hennes kompis Jessica på stan några timmar innan vi åkte buss emot Nordmaling. Väl i Nordmaling så var det som bara lugna puckar tills vi la oss!

På onsdagen så var Carro ledig från skolan så då tog vi de lugnt mest hela dagen. Vi var en sväng förbi Näslunds Konditori i Nordmaling där hennes föräldrar jobbar. Kan ju säga att där är det inte äckligt med fika! Fi fan! Tog mig en bakelse av marsipan och lät mig väl smakas av en klassisk Champis till detta himmelrike! Och med dom orden så känner jag att jag kan avsluta onsdagen! Marsipan... mmmm.

Torsdagen började lugnt med en puss från älsklingen för att hon skulle då iväg till skolan. Grymt skönt att få sträcka ut sig i hela sängen också förresten! Så då passade jag på att sova ytterligare ungefär 3 timmar innan jag steg upp för att göra mig lite frukost. Nudlar med smak av kyckling, 2 bitar fullkornsfralla med kaviar på och mjölk, gott gott.
Sen ringde Carro och sa att hon ville ja skulle möta henne när hon hoppa av bussen för sen skulle vi springa iväg till Ica och hämta ut våra ringar. Så att i skrivande stund så sitter jag med bojja på fingret. Nu äre klart. Färdigt. Finito. Fortsättning följer! Ha en bra kväll allihop!

Kommentarer
Postat av: Big D

Man får gratulera än en gång! ICA?? Det var väl inte korvringar??

2010-02-05 @ 08:21:20
Postat av: Henke

Näe. Korvringar var väl ett alternativ som vi övervägde men i slutändan vart det vanliga ringar av guld. Bild kommer upp senare när jag kommer hem.

2010-02-06 @ 10:49:08
Postat av: Gabbe

Korvringar! Mumma! Nämen kul med riktiga ringar i guuuld! bild bild bild!

2010-02-06 @ 14:53:47
URL: http://gabbesandstrom.blogg.se/
Postat av: MikkeyBee

... suck...



... jamen grattis typ...

2010-02-07 @ 20:12:08
URL: http://mikkeybee.blogg.se/
Postat av: Henke

Micke nedstämd :P Känner du med mig för min boja eller? :P haha

2010-02-08 @ 11:36:59
Postat av: vea

OJ! Men grattis hurru =)

2010-02-11 @ 18:25:44
URL: http://veadigre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0