Oj oj oj...

Nu har man allt legat på latsidan och tryckt lite väl länge. Ska försöka ändra på det!
Snart har jag vistats i Nordmaling 2 veckor denna månad, jag får lov att skylla på det. Här är det inte lätt att få dator, eller tid för att sitta vid en för den delen.
Idag är det iaf fredag och tydligen fest! Carros kompis Erik ska tydligen flytta iväg emot Piteå så han har inte många dagar kvar här nu. Vi ska tydligen sova i hans lägenhet under natten och det ska väl förhoppningsvis gå bra.

Har något annat roligt hänt då? Mjaa jag och Carro var och hälsade på min pappa förra helgen och då fick vi en förlovningspresent av han och Catrine! Oväntat men roligt! En matberedare fick vi iaf! Tanken var väl att Carro ska göra mycket paj åt mig JODÅÅÅÅ! :D

Sen fyllde Carro år i Tisdags och därför så har det blivit mycket go-fika i veckan. Hemmslungad smörgåstårta, kladdkaka, negerbollar, chockladfingrar, drömmar, bullar o.s.v
Till min stora glädje så har jag fått följa med och handla kläder med henne 2 ggr i veckan också... men det har ju varit hennes födelsedag och så... gör dig inte för bekväm vid bärhjälpen Carro-sparro! :P

På söndag väntar bilfärd hem! Då ska jag hämta upp kissen och sen är det raka spåret hem till lägenheten. Nästa vecka väntar 3 visningar på lägenheter i Skellefteå. Då får man kika lite och slutligen se om man tar det stora steget att bli en Skelleftebo. Lite läskigt och lite spännande!

Nästa vecka ska tydligen Carro ha halk-banan också så hennes körkort närmar sig! Ska bli roligt när det blir klart! Men men! Nu är det på tiden att man duschar och gör sig helg-fin inför festen. Hoppas alla får en bra helg där ute. Kommentera gärna mina inlägg så jag ser att folk läser skiten jag skriver :P Så kanske ja blir taggad att göra fler inlägg :P Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Carro :P

Älskar dig Henke Penke <3

2010-02-19 @ 12:37:29
URL: http://carroox.blogg.se/
Postat av: Gabbas

Du vet att syster dyster läser...men ja kan skriva iaf. Låter roligt att få följa med och shoppa men kanske inte bära sakerna. Va kul med förlovningspresent :D

2010-02-21 @ 12:56:18
URL: http://gabbesandstrom.blogg.se/
Postat av: Big D

Jodå, jag ser alltid fram emot att läsa dina iakttagelser från verkligheten. Du skriver väldigt underhållande. Verkar ha varit mycket gosaker på din utflykt. Hoppas bältet räcker till ännu...?

2010-02-22 @ 08:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0