Utmaning och utmattning...

Onsdagen började med att jag vid kl 9:30-10:00 någon gång steg upp utvilad och laddad för visning på en lägenhet på Frögatan. Sen ville Ola spela lite dator och jag tyckte väl att det var okej. Efter det har jag ingen aning om vars tiden tog vägen för rätt som det var så var klockan 13:12 och visningen skulle börja 13:15... så det blev ingen visning för min del. Känner mig väldigt dum över det... sådär har det inte blivit för mig sedan flera år tillbaka i tiden känns det som. Nu vet jag iofs redan hur lägenheterna ser ut där och jag kommer ändå tacka ja till den. Men tanken var att jag skulle ta lite kort och skicka till Carro så hon fick se också. Finns inga ursäkter. Men jag antar att det är sånt som händer.

 

Imorn på eftermiddagen kommer Carro hit. Då ska vi väl äta något gott och sedan tagga inför 2 visningar på fredagen iaf. Står 1a på en lgh på Hemmansgatan som ser bra ut på planlösningen iaf... så vi får se vad som blir av det. Tydligen var inflyttningsdatum på den 1a Mars så jag fick ta ett snack om hur det blir med min lägenhet jag bor i nu med hyra och allt. Dom sa då att så länge man flyttar inom Skebo så är det bara 1 månads uppsägningstid på lägenheterna och att jag skulle få säga upp den här på måndag då. Sen sa dom att dom kanske kunde ordna så jag får inflyttningsdatum den 15e Mars så jag bara behöver betala en halv månad på den första månaden. Så om det blir den så får jag och Carro trolla fram 2500kr :) Men det löser sig nog!

 

I övrigt så har det inte hänt så mycke... slängde ihop lite pytt i panna idag till middag. Enkelt och gott. Har sökt jobb på boliden som diamantborrare. Får se vad som blir av det. Hoppas alla får det gött framöver och så... ha det!

 

Sen vart jag tydligen utmanad av Johanna... utmaningen går ut på att skriva 7 saker folk inte vet om mig. Så jag antar att jag gör ett försök. Iaf på saker dom flesta inte vet. Orkar dock inte utmana folk :P

 

1. Jag tycker att folk med speciella röster är intressanta. Som sånna som kan imitera andra.

2. Tycker att det är roligt att idrotta men gör det aldrig. För att jag har problem att ta tag i det.

3. Alltid drömt om att vara röst-skådespelare i en tecknad film eller ett spel.

4. Gillar bakverk väldigt mycke, men köper det nästan aldrig.

5. Skänker lite pengar till olika välgörenheter varje måndag.

6. Har ingen TV! På riktigt.

7. Skrattar nästan aldrig "fullt ut" även om det är roligt. Varför vet jag inte?


Kommentarer
Postat av: Gabbe

Hoppas ni får en bra helg tillsammans =) Hoppas du får lägenheten också, då ska ja hälsa på i den nya! wie

2010-02-25 @ 16:09:50
URL: http://gabbesandstrom.blogg.se/
Postat av: Henke

Jaa vi får den för vi står 1a... å den va väl som fin så vi tar nog den :) så vi ska bara trolla fram 2500kr sen är saken biff :P hehe :D Men det löser vi :) Hemmansgatan 334 blire då :P nära Fäbogatan :P

2010-02-26 @ 14:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0