En bra helg och ett ansikte rött...

En bra helg var det :) Älskling höll hus hära och tog med sig sin syrra Tessan :) Vi var på hennes simtävling och jävlar va hon kunde simma :P Tror hon skulle hinna 2 vändor innan man hinner 1 själv med tanke på den utsökta tekniken man utöver själv. Jag ligger väl ungefär och plaskar på hund-sims-nivå i jämnförelse.

Mycke trevligt var det iaf och då har man fått vara på en sån tävling! Något nytt att stoppa i bagaget.

 

Och varför lyser ansiktet rött då? Ja ni kanske minns mitt utspel om att Mia letar hus och har tänkt flytta ifrån mig utan att fråga mig först. Men det visar sig att det inte är säkert dom flyttar härifrån för dom söker hus i Kåge! Haha! Vem kan klandra mig liksom? Vem fan söker hus i Kåge? :P Näääe jag skojar bara Mia, Kåge är ju grymt!

 

Vad hände idag och igår då? Jo igår kväll vid 20:30 nån gång fick jag för mig att jag skulle dra till Micke en sväng. Slutade med att vi såg film och snacka skit till sent, för sent skulle man nästan kunna säga. Vi vaknade upp idag och började "frukost" med att dra på Restaurang Tipset! Inte äckligt! Stekt fläsk med kokt potatis och löksås. Uj uj uj... där kan vi snacka belåtenhet. För att inte tala om det alltid så trevliga bemötandet från personalen! En fröjd att börja dagen med minst sagt.

 

Drog hemåt vid kl 16 eller någonstans därikring... fick stå och köa en stund på E4an för att de hade varit en olycka mellan Skell och Kåge. 2 Bilar var inblandade och om jag skulle bli tvungent å gissa så skulle jag säga att det var ett klantigt filbyte som orsakade det hela och kön hann inte bli så lång innan dom drog igång trafiken igen så.. sen har jag som bara suttit och slöat lite hemma. Pratat med älskling flera gånger i telefonen idag också :)

 

Just det! Sen ville Mia ha hjälp med att fixa in Windows 7 så jag är på väg dit nu. Det var nog allt! Gonatt muppar! M'na m'na! Duu duuuuu du dudu!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hörru, jag tycker det börjar se tunt ut med uppdateringar här =P

2010-01-23 @ 01:35:24
Postat av: Henke

Wow, 1 kommentar :D jamen då måst ja ju fan uppdatera snart å göra min plikt :P

2010-01-23 @ 01:38:57
Postat av: Anonym

LOL uppdatera mer henke.. !!

2010-01-23 @ 01:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0