Idag har jag ont..

Sov sådär lite extra länge idag tack vare helgens LAN så idag vaknade jag upp med en sån här... vilnings-värk i kroppen. Ni vet när man vilat för länge och blir alldeles slut i kroppen av de. Speciellt nacken känns jobbig. Det är bara att inse att man är inte ung längre. Fast jag har inte hunnit bli så gammal än heller... inte som MICKE som fyllde 25 i fredags! Han är gammal ooooj ooooj.

 

Enligt a-kassan så går dom igenom papperen man lägger i deras postlåda varje dag. Så idag ska jag ha mina pengar... dock så finns det inget spår av några pengar när jag loggar in på min bank. Ibland undrar man om dom själva varit arbetslösa någon gång. Jag är också på väldigt dåligt humör idag... faktum är att jag är jävligt arg. Men jag orkar rent inte sitta här och... hålla på. Skulle va jävligt tacksam om jag kunde få mina pengar till imorn för då ska jag hälsa på min älskling Carro.

 

Bara att hoppas! Hungrig är jag också... kan inte nån komma hit å laga mat åt mig? Det skulle vara en fin gest! Jag lova att du skulle få minst 1 kram. Nää nu orkar ja inte sitta här just nå mer.. lycka till allihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0