Kärlek! Det stora speciella i våra liv...

Enligt många är kärleken drivkraften i våra liv... att utan kärlek så skulle vi inte kunna fortsätta. Jag är en av dom som tror det. Men vi skall inte glömma att det finns flera olika typer av kärlek. Kärlek för den speciella i ens liv... det finns kärlek för syskon. Det finns kärlek för ens vänner, för ens föräldrar. För ens favoritsyssla! Det finns mycket kärlek i världen, bara man tittar sig runt lite och öppnar ögonen.

 

Har man tur så hittar man den där speciella personen. Den man vill leva med, gifta sig med, göra allt med! Vilket för oss till förlovningen. När är det rätt att förlova sig? Alla känner ju någon som har förlovat sig "lite snabbt"? Jag har varit förlovad förut. Hon och jag hade haft en relation i 2 år innan vi bestämde att det var tid. Det kändes bara rätt då. Det var länge sedan nu och allt ligger långt bakom mig. Saken är den att man kan inte känna hur det känns för andra! Så enkelt är det!

 

Nu har jag träffat Carro. Jag vet inte allt, men jag vet att det känns rätt och jag är otroligt spänd över vad framtiden har för oss som par! För nu är vi banne mig förlovade! Puss älskling :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tycker ni gör rätt.;) Önskar er all lycka.:D

2010-01-28 @ 13:10:11
Postat av: Henke

Tack tack :D

2010-01-28 @ 17:22:01
Postat av: CarroBarro :D

Älskar dig mest Henke, Förlovningen var det finaste mellan du och jag, Älskar verkligen dig :)

2010-01-28 @ 20:34:47
URL: http://carroox.blogg.se/
Postat av: Mia

Men du jag hörde ju i Lördags att ni förlovat er. Grattis grattis :D

2010-02-01 @ 09:18:36
Postat av: Gabbe

Bra sagt bror! helt rätt intsällning. Hoppas att ni får all lycka i framtiden :D kraaaam! oj inte glömma....Grattis också såklart!

2010-02-02 @ 11:16:48
URL: http://gabbesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0