Packat vare här!

Bilen är proppfylld med grejer och jag ska snart ta och stiga upp ur sängen. Carro for just så hon skulle hinna med bussen. Hon ska köra i Umeå idag och sådär... sen har hon bara 1 körlektion till innan uppkörningen säger hon. Spännande!
Så vad hände igår då alltmest? Jaaadu...

Vi ägnade oss åt packning hela dagen! Eller sanningen är väl den att Carro ägnade sig åt packning. Jag har ingen aning va hon skulle ha med sig och inte så jag agerade slavdrivare och sprang efter och sparkade henne i rumpan lite då och då när hon verkade slöa till. Vi åt pizza till middag igår, och det var inte äckligt! På kvällen åkta vi en kort sväng till hennes kusin igen innan Carro kom på att det var Andra Avenyn kl 21 och DET FICK VI JU INTE MISSA!
För er som inte har någon aning om vad det är så: Skatta er lyckliga för det. En serie som riktigt plaskar på botten av oceanen med "stjärnor" som Ica-Stig och handling som inte ens skulle kunna få en gubbe på gränsen till hjärtinfarkt att höja på ögonbrynet. Det kan vara det sämsta jag har sett, och jag har sett min beskärda del av dåliga serier.

Börjar iaf vara dags att stiga upp snart. Kl 9:45 ska jag fara emot Umeå och innan dess tänkte jag hinna äta frukost, duscha och bära ner väskorna i bilen och trolla in dom på något sätt. Det ligger nämligen en sak eller 2 i bilen just nu. Vad som händer ikväll har jag ingen aning om men det får vi se. Jag såg att som vanligt har Carro och Vickan nästan redan bestämt att vi ska vara med dom så Ola å Vickan kommer väl kanske förbi å ser film eller nått ikväll :P Det får vi se om! Idag får jag iaf återse min lilla kisse! Ska bli roligt tycker jag...

Näe hörrni... gomorron säger jag och vi höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0