Ta det lugnt och så...

Ja då var det tisdag kväll... eller natt beroende på hur man är lagd. Dygnet är inte vad det brukar vara. Snart har man suttit hemma i 1 helt år! Aldrig hört ett dugg från några jobb jag sökt. Ingenting. Svåra tider är det nu och grymt less börjar man vara på att sitta hemma.

Så vad har då hänt sedan sist?

 

Fick ett samtal ifrån Skebo att jag stod först på lägenheten på frögatan som jag missade i onsdags. Svårt å tacka ja till den då jag inte har en aning om hur den såg ut. Då jag dessutom var på plats 11 på den så känndes det inte som att den var speciellt fin. Dom skulle iaf höra av sig imorn om den på Hemmansgatan. Då får man kanske bestämma date med Skebo för att välja tapeter och sånt där.

Får se om det ska gå skjuta upp inflyttningsdatumet till sista så jag får en smidig övergång... behöver man inte oroa sig över pengar iaf. Så kan det va!

 

I skrivande stund sitter man å småpratar skit med Daniel via skype... inte speciellt spännande. Funderar på att se en bit av en film eller något för att sedan gå och lägga mig? Kanske blir att dra på LAN i helgen förresten.. Micke den gamle greken var som sugen så kanske man drar ihop nå? Seg i skallen idag så det blir inga storslagna tankegångar känner jag. Får göra en bättre uppdatering nästa gång! Kul med flytt till stan ska det bli iaf. Ser fram emot det!


Kommentarer
Postat av: MikkeyBee

"Den gamle greken"? Vafalls?! :P

2010-03-16 @ 06:45:38
URL: http://mikkeybee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0